Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Martin V2

20. 10. 2011 7:24
Naopak!

Vyplňujte, zahltte jejich systém co největším množství falešných informací, část sice půjde vyfiltrovat pomocí ověřování platnosti čísla, ale dost třeba proskočí :-)

1 0
možnosti
A

Alfie

19. 10. 2011 22:47
To je mi "novinka"... :-)

Banka Expandia blahé paměti - později Ebanka, nyní bohužel spolknutá Raiffeissenko, ale naštěstí bez vážných zásahů do struktury internetového banovnictví - měla od začátku podobná rizika ošetřená. Na osobním klíči se mi vygeneruje nejen jednorázový přístupový kód, ale po přihlášení na stránku svého účtu se ještě objeví další kód, který napíšu do toho klíče a tam se mi objeví "ověřeno" na důkaz, že jsem na správné stránce. Fejkovaná stránka by mi nemohla vrátit funkční kód pro toto zpětné ověření. Přitom v době, kdy tady tato banka a její tehdy jedinečný internetbanking začínali, většina z nás vůbec netušila, že jsou podobné možnosti nabourání se do účtu možné...

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2137x
Dítě drsného věku kybernetických nebezpečí.

Seznam rubrik